Ελληνικές startups | Nest Media

Από neolaia.gr Team 27 Φεβρουαρίου 2013

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα στο χώρο των ελληνικών startups, επικοινωνήσαμε με τον Δημήτρη Καλαβρό, για να μάθουμε όλα όσα χρειάζεται, για τη Nest Media!

1. Ποιοι είστε;

Η ιδρυτική ομάδα της Nest Media αποτελείται από τρεις ανθρώπους, τον Θοδωρή Γεωργακόπουλο, την Σοφία Μπελούκα και τον υποφαινόμενο. Ο Θοδωρής είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας με έντονες ανησυχίες για το μέλλον του τύπου, η Σοφία προέρχεται από τον χώρο της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων και εγώ από τον χώρο του digital.

2. Τι είναι η Nest Media;

Θα ξεκινήσω λέγοντας τι δεν είμαστε! Δεν είμαστε μια παραδοσιακή εταιρία media, ενώ δεν είμαστε ούτε digital agency. Είμαστε ένα τεχνολογικό startup. H Nest Media είναι ένα digital media startup το οποίο διαχειρίζεται τεχνολογικά και εμπορικά ένα δίκτυο από blogs και websites, και παράγει ποιοτικό digital content για brands και τη διαφημιστική αγορά. Πρακτικά, θέλουμε να παράγουμε όμορφο περιεχόμενο, βασισμένο στην τέχνη του storytelling.

3. Πως μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος να συνεργαστεί μαζί σας;

Μπορεί απλά να μας στείλει ένα email στο info [χήνα] nestmedia.gr ή να μπει στο site μας www.nestmedia.gr. Είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέες προτάσεις και συνεργασίες με ταλαντούχους content creators!

4. Ποιο είναι το επόμενο βήμα της nest media και ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας;

Σήμερα η Nest Media έχει ένα δίκτυο το οποίο αποτελείται από έντεκα (11) blogs και sites, τα περισσότερα από τα οποίο είναι μονοθεματικά, σε κατηγορίες όπως η τεχνολογία, η αρχιτεκτονική και η μόδα. Παράλληλα, αναπτύσσουμε άλλα δέκα νέα assets, σε παρόμοια λογική, ενώ στόχος μας είναι το τέλος του έτους να μας βρει με ένα δίκτυο το οποίο θα έχει 30 assets, στοχευμένα σε συγκεκριμένες θεματικές και κοινά.

5. Παρατηρείτε αύξηση του ενδιαφέροντος και της δραστηριότητας το τελευταίο διάστημα στον χώρο των ελληνικών start up;

Σίγουρα υπάρχει μια έντονη αύξηση του ενδιαφέροντος γύρω από την επιχειρηματικότητα και τα webstartups. Σε αυτό «βοηθάει» τόσο η έντονη προβολή νέων τεχνολογικών εταιριών από όλο και περισσότερα mainstream μέσα, και ιδιαίτερα την τηλεόραση, αλλά και η υπάρξει νέων επενδυτικών σχημάτων, στηριζόμενα στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, τα οποία έχουν κάνει την εμφάνιση τους τους τελευταίους μήνες στην ελληνική πραγματικότητα. Το μεγάλο στοίχημα του ελληνικού τεχνολογικού οικοσυστήματος, στο σύνολο του, είναι να καταφέρει να εξελίξει αυτό το ενδιαφέρον σε επιχειρηματικές προσπάθειες οι οποίες θα καταφέρουν να δημιουργήσουν εξωστρεφή και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.

6. Tέλος, από τη μέχρι τώρα πορεία σας, τι συμβουλές θα δίνατε στους νεότερους που σκέφτονται να ξεκινήσουν τη δική τους start up;

Το σημαντικότερο βήμα που πρέπει να κάνουν είναι να… ξεκινήσουν. Να βρουν μια ομάδα με συμπληρωματικές δεξιότητες με τις δικές τους, να κάνουν ένα αρχικό business plan και ένα prototype του προϊόντος που θέλουν να κατασκευάσουν. Οι περισσότερες ιδέες δεν προλαβαίνουν καν να αποτύχουν γιατί πολύ απλά ποτέ δεν υλοποιούνται ποτέ, μένουν στα χαρτιά και στα μυαλά των ιδρυτών τους. Η επιχειρηματική «εκτελεστικότητα» (execution) είναι ένα από τα κομμάτια της κουλτούρας μας που πρέπει να αλλάξουν κατά την ταπεινή μου άποψη.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486