Το εφηβικό κοινό απλά δεν ενδιαφέρεται πια για το γερασμένο δημογραφικά κοινωνικό δίκτυο, όπως φαίνεται από έρευνα της iStrategyLabs.
Πιο συγκεκριμένα, χθες δημοσιεύτηκαν από το Mashable τα στοιχεία της εταιρείας iStrategyLabs, που αποδεικνύουν ότι από το εφηβικό κοινό από το 2011 έως και τις αρχές του 2014, μόνο στην Αμερική, έχουν μείνει αδρανείς πάνω από 3 εκατομμύρια λογαριασμοί.
Άρα, βλέπουμε ότι 25% λιγότεροι έφηβοι χρησιμοποιούν πια το Facebook.
Έτσι, την προσοχή του κοινού 13 έως 17 ετών αποσπούν πλέον εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram (ιδιοκτησίας facebook), όπου μπορούν ανώνυμα (λέξη-κλειδί για όλους τους αναλυτές) να ανταλάσσουν μηνύματα με φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία (στην περίπτωση του Snapchat) σβήνονται αυτόματα από το κινητό.
Τέλος, εντυπωσιακή είναι η αύξηση (80%) στους χρήστες ηλικιών άνω των 55 ετών.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά