Eπαναφορά των μαθημάτων του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου στο Νέο Λύκειο;

grammiko-sxedio-4

Γνωρίζουμε τον αριθμό αιτήσεων που υπάρχει από μεγάλη μερίδα μαθητών οι οποίοι προτίθενται να ακολουθήσουν σχολές όπως είναι η Αρχιτεκτονική ή καλλιτεχνικών σπουδών ή η Σχολή Καλών Τεχνών και γι’ αυτόν τον λόγο έχει δοθεί κατεύθυνση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να οργανώσει και να σχεδιάσει μία τροποποίηση προς την κατεύθυνση της ένταξης αυτών των μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα., ανακοίνωσε στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Στύλιος κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης της Βουλευτού Ευσταθίας Γεωργοπούλου-Σαλτάρη .σχετικά με την επαναφορά των μαθημάτων του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου στο Νέο Λύκειο.

Ο υφυπουργός Παιδείας σημείωσε επίσης τα εξής:

1. Μέχρι και πέρυσι, τα προηγούμενα χρόνια, τα συγκεκριμένα μαθήματα δεν ήταν ενταγμένα στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

2. Η πρόθεση τώρα είναι να ενταχθούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

3. Επίσης, πρόθεση και κατεύθυνση είναι να υπάρξει μείωση των ωρών διδασκαλίας από κάποιο άλλο μάθημα για τα παιδιά που ακολουθούν αυτές τις σχολές, ούτως ώστε μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα να διδάσκονται τα συγκεκριμένα μαθήματα.

4. Εχει συγκροτηθεί επιτροπή στο ΙΕΠ που και εσείς την αναφέρατε, η οποία επεξεργάζεται την πρόταση και τη λύση που θα μας προτείνει ως πολιτική ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας και θα έρθει στη Βουλή για να εγκριθεί από την αρμόδια επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και από την Ολομέλεια στο επόμενο διάστημα.

5. Στα πλαίσια αυτής της επιτροπής το αρχικό σχέδιο περιλαμβάνει για την Γ’ λυκείου ένταξη στο ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν ίσχυε μέχρι τώρα καθόλου όσον αφορά το γραμμικό και το ελεύθερο σχέδιο και πιθανόν σε αυτούς τους μαθητές να έχουμε τριάντα πέντε ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα, ενώ στους υπόλοιπους που δεν ακολουθούν σχολές που χρειάζεται ειδικό μάθημα τριάντα τρεις ώρες διδασκαλίας.

6. Θα δούμε συγκεκριμένα την τελική θέση που θα μας διατυπώσει το ΙΕΠ και θα υπάρξει εκτενής συζήτηση και διάλογος στη Βουλή. Εκεί μπορούν να ακουστούν όλες οι προτάσεις.

7. Για χρόνια στην εκπαίδευση, στην παιδεία, προσλαμβανόντουσαν καθηγητές με ειδικότητες, όπου δεν υπήρχε αντιστοίχιση και εξορθολογισμός με τη ζήτηση από τους μαθητές στα αντίστοιχα τμήματα και τα σχολεία.

8. Σήμερα δεν έχουμε πλέον την οικονομική δυνατότητα να προσλαμβάνουμε καθηγητές για να τους βάλουμε σε σχολειά, χωρίς μαθητές.

9. Άρα, οφείλουμε να προχωρήσουμε σε μία κανονικοποίηση, σε έναν εξορθολογισμό από τη ζήτηση που θα υπάρχει από τους μαθητές για τα συγκεκριμένα μαθήματα, το γραμμικό σχέδιο και το ελεύθερο σχέδιο, να προκύψουν και οι αντίστοιχες προσλήψεις ωρομισθίων είτε αναπληρωτών είτε μονίμων καθηγητών.

10. Διότι με πολύ μεγάλη σύνεση οφείλουμε να διαχειριζόμαστε τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου και με αυτήν τη φιλοσοφία και με αυτήν τη λογική προχωρούμε πλέον στην παρέμβαση που θα έρθει το επόμενο διάστημα.

11. Έχει εξαγγελθεί ήδη και από τον υπουργό Παιδείας, αλλά και από το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας υπουργείου Παιδείας στη ρύθμιση και για την πληροφορική και για τα καλλιτεχνικά μαθήματα.

Ρεπορτάζ: esos.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
28 Μαρ. 2024
ΖΑΛΓΚ
20:00
-
ΜΛΝ
28 Μαρ. 2024
ΠΑΡ
21:30
-
ΟΣΦΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;