7 τρόποι για να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου!

Από Νικόλαος Μπάρδης 8 Νοεμβρίου 2014

abs-body-dont-quit-exercise

Οι δίαιτες είναι χρήσιμες ενίοτε, αλλά δεν αποτελούν μόνιμη διατροφική λύση στην σωματική μας υγεία. Ο καλός μεταβολισμός είναι το «κλειδί» για να είμαστε πάντα εμφανίσιμοι και υπάρχουν τρόποι για να τον αλλάξουμε προς όφελός μας.

Με τα επτά παρατιθέμενα βήματα μπορείτε να δώσετε ώθηση στον μεταβολισμό σας και να δείτε σταδιακά το σώμα σας να αλλάζει!

1. Φάτε το πρωινό σας

Μετά από 8-10 ώρες ύπνου το σώμα σας είναι ξεκούραστο, αλλά έχει και μεγάλη ανάγκη για ενέργεια. Το πρωινό είναι απαραίτητο, οπότε καλό θα ήταν να μην το αμελείτε. Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε ίνες και πρωτεΐνες (όπως γιαούρτι με μούσλι ή αυγά με φρυγανισμένο ψωμί) και αποφύγετε ζάχαρη και λιπαρά. Επίσης, η βιταμίνη D και το κάλιο θα αυξήσουν τις καύσεις του λίπους και την οξύδωση.

2. Πείτε «ναι» στα Ω-3 λιπαρά οξέα

Έρευνες έδειξαν ότι η τακτική κατανάλωση τροφών με αυτά τα λιπαρά μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και αυξάνει τα επίπεδα λεπτίνης στον οργανισμό σας, μιας ουσίας που βοηθάει στην σωστή ρύθμιση του μεταβολισμού. Επίσης, τα Ω-3 θα περιορίσουν την πείνα σας και θα βελτιώσουν τα επίπεδα ζαχάρου και ινσουλίνης. Θα τα βρείτε κυρίως στα ψάρια, όπως στον τόνο και τον σολωμό.

3. Πιείτε πράσινο τσάι

Όχι μόνο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και σας κρατούν νεότερους, αλλά βοηθάει στην πέψη και την ρύθμιση του ζαχάρου στο αίμα. Η καφεΐνη που περιέχει θα αυξήσει τον μεταβολισμό σας για μερικές ώρες αφότου το πιείτε. Έρευνες έδειξαν ότι αν πίνετε 2-4 φλυτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα θα «καίτε» επιπλέον 200-300 kilojoules ενέργειας.

4. Γυμναστείτε, έστω και λίγο

Προφανώς η τακτική γυμναστική είναι ό,τι καλύτερο. Αλλά ακόμα και 30 λεπτά περπάτημα, κολύμπι ή ελαφρύ τρέξιμο ημερησίως, μπορεί να βάλει τον μεταβολισμό σας «σε κίνηση». Επίσης, οι ασκήσεις με βάρη θα αυξήσουν τον μυικό σας όγκο. Οι μυς καίνε περισσότερη ενέργεια για αρκετές ώρες μετά τη γυμναστική. Όσο περισσότερους έχετε, τόσο περισσότερη ενέργεια καίτε. Δεν χρειάζετε να το παρακάνετε, μερικές ασκήσεις με μικρά βάρη για 20 λεπτά την ημέρα θα σας βοηθήσει πολύ.

5. Κοιμηθείτε καλά

Έρευνες έδειξαν ότι όσοι κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες την ημέρα, τείνουν να αποθηκεύουν περισσότερο λίπος στον οργανισμό τους, αφού «διαλύουν» τους ρυθμούς του μεταβολισμού του. Το σώμα απελευθερώνει κορτιζόλη όταν δεν ξεκουράζεται αρκετά. Αυτό αυξάνει την όρεξή σας προκειμένου να πάρετε την ενέργεια, που ο οργανισμός σας θεωρεί πως χρειάζεστε, για να παραμείνετε ξύπνιοι.

6. Τακτικά γεύματα

Το σώμα χρειάζεται σταθερή παροχή ενέργειας για να λειτουργεί σωστά. Αν ξαφνικά περιορίσετε την ποσότητα που τρώτε εξαιτίας κάποιας «δίαιτας-αστραπής», ο οργανισμός θεωρεί ότι υπάρχει πρόβλημα με αποτέλεσμα να ρίχνει τον μεταβολισμό του, για να αποθηκεύσει όση περισσότερη ενέργεια μπορεί για «τις δύσκολες μέρες», που πιστεύει ότι έρχονται. Χωρίστε την συνολική ποσότητα που τρώτε σε 5-6 μικρότερα γεύματα την ημέρα. Θα δείτε το ζάχαρο στο αίμα να σταθεροποιείται σε υγιή επίπεδα και τον μεταβολισμό σας να εκτοξεύεται.

7. Να πίνετε άφθονο νερό

Είναι πολύ σημαντικό για τον καλό μεταβολισμό των τροφών. Το σώμα σας το χρειάζεται για να επεξεργαστεί την ενέργεια που λαμβάνει. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι πίνουν 8 και περισσότερα ποτήρια νερό την ημέρα καίνε περισσότερο λίπος. Επίσης, δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι την στιγμή που νιώθετε έντονη πείνα. Πολλές φορές είστε αφυδατωμένοι και όχι αληθινά πεινασμένοι.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486