Πως μπορείς να μάθεις να αγαπάς τα Networking Events!

Από neolaia.gr Team 29 Αυγούστου 2016

Processed with VSCOcam with x4 preset

Συνεχίζουμε τα άρθρα μας σχετικά με την απασχόληση και τον τρόπο με τον οποίο θα βρούμε τη δουλειά των ονείρων μας.

Αφού εξηγήσαμε τους λόγους που δεν βρίσκεις ακόμη τη δουλειά των ονείρων σου, ας δούμε πως θα κάνουμε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Μην ξεχνάς, όταν μιλάμε για τη δουλειά των ονείρων σου ο προορισμός είναι CollegeLink!

Ξέρεις, αυτή η πλατφόρμα που σε βοηθά να βρεις την πρώτη σου δουλειά ανεξαρτήτων δεξιοτήτων και εργασιακής εμπειρίας!

Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα Networking events μπορούν να είναι πολύ βαρετά ή κοινωνικά awkward. Κανένας μας δεν είναι εξοικειωμένος με την ιδέα του να συστήνεται αυθαίρετα σε αγνώστους, παρόλα αυτά είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσεις ανθρώπους που μπορούν να βοηθήσουν την καριέρα σου. Ας δούμε λοιπόν τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν λιγότερο επώδυνα 😉

unnamed

1. Δεν ανταλλάσσουμε τις επαγγελματικές μας κάρτες σαν αυτοκόλλητα Panini.

Ο πιο κλασικός τύπος σε networking events είναι αυτός που θα σε χαιρετίσει με το ένα χέρι και θα σου προσφέρει την επαγγελματική του κάρτα με το άλλο. Δεν κατάλαβες ποτέ γιατί το κάνει αυτό, δεν τον συμπάθησες ποτέ, μην γίνεις αυτός ο τύπος! Αντ’ αυτού, όταν γνωρίζεις ένα νέο άνθρωπο μίλησε μαζί του, ρώτησε τον κάτι που θα αφορά τον ίδιο, όχι απαραίτητα τη δουλειά και άσε την επαγγελματική σου κάρτα στην τσέπη σου. Στόχος της βραδιάς είναι να γνωρίσεις ανθρώπους όχι να γυρνάς στο χώρο σαν ένα περιφερόμενο βιογραφικό.
Θυμόμαστε: 3 σημαντικές συζητήσεις είναι καλύτερες από 30 επαγγελματικές κάρτες.

2. Μοιράσου ιστορίες, όχι γεγονότα

Κατά πάσα πιθανότητα, κάθε κουβέντα που θα ξεκινήσεις σε ένα networking event θα καταλήξει σε κάτι σχετικό με τη δουλειά, ακόμη και αν ξεκινήσει πολύ ανάλαφρα. Αν όμως δεν προσέξεις και «παραείσαι» κολλημένος στη δουλειά είναι πολύ πιθανό να ζήσεις κάτι σαν το παρακάτω:
Νέα επαφή: Με τι απασχολείσαι;
Εσύ: Δουλεύω σε ένα μικρό agency [όνομα εταιρίας που δεν έχει ξανακούσει ποτέ], εσύ;
Νέα επαφή: Δουλεύω σε μία φαρμακευτική εταιρία
Εσύ: Ενδιαφέρον, πόσο καιρό βρίσκεσαι εκεί;
Νέα επαφή: Περίπου 2 χρόνια.. εσύ;
Εσύ: Κοντεύω τα 2..
Νέα Επαφή: Τέλεια..
Εσύ: Ναι..

unnamed (3)

 

Εξαιρετική κουβέντα έμαθες αρκετά καινούργια πράγματα (NOT) τα οποία πολύ εύκολα θα μπορούσες να τα έχεις διαβάσει στο LinkedIn. Ήδη ψάχνεις το δωμάτιο για το επόμενο άτομο με το οποίο θα μιλήσεις..

Θα μπορούσες να έχεις αποφύγει όλη αυτή την ταλαιπωρία αν απλά έκανες λίγο πιο ολοκληρωμένη συζήτηση. Θα μπορούσες να μιλήσεις και για τη σχολή που τελείωσες ή κάποια προηγούμενη δουλειά/ασχολία σου.

3. Ρώτα «Πώς» και «Γιατί»

Σε όλους τους ανθρώπους αρέσει πολύ να μιλάνε για τον εαυτό τους, το ίδιο και σε εσένα. Για αυτό, ΄δείξε ενδιαφέρον και δώσε τους το βήμα να μιλήσουν για αυτούς. Για να επιτύχεις ακόμη πιο ουσιαστική κουβέντα, δοκίμασε ανοιχτές/ανθρώπινες ερωτήσεις. «Πόσο καιρό μένεις στην Αθήνα;» είναι μία αρκετά καλή ερώτηση, αλλά το «Τι σου αρέσει από την Αθήνα» μπορεί να έχει πολύ πιο ενδιαφέρουσα απάντηση.
Έτσι, όχι μόνο δίνεις περισσότερο χώρο στο συνομιλητή σου να εκφραστεί αλλά δίνει και στην κουβέντα μία κατεύθυνση ιστορίας και όχι απλά καταγραφής γεγονότων.

4. Φέρε ένα φίλο – όχι όλη την παρέα

Το να πας μόνος σου σε ένα networking event μπορεί να είναι πραγματικά τρομακτικό. Το πιο πιθανό είναι να δυσκολεύεσαι να ξεκινήσεις κάποια συζήτηση γιατί μέχρι να το πάρεις απόφαση όλοι οι παρευρισκόμενοι έχουν ξεκινήσει κάποια κουβέντα που δεν θέλεις να διακόψεις. Η καλύτερη λύση σε αυτό, είναι να φέρεις κάποιο φίλο ή συνάδελφο μαζί, απλά μην κουβαλήσεις το μισό σου γραφείο μαζί :/

unnamed (2)

Βάση της εμπειρίας μου τα 3 άτομα είναι ιδανικά για τέτοιες περιπτώσεις καθώς είναι πιο ευέλικτα. Είσαι ελεύθερος να αφήσεις την ομάδα και να μιλήσεις κάπου μόνος σου αλλά και να γυρίσεις σε αυτούς αν δεν πάει καλά η νέα κουβέντα.

Είτε 2 είτε 3, το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν είσαι μόνος θα γνωρίσεις περισσότερους ανθρώπους αλλά και θα μπορείς να «κόψεις» πιο γρήγορα άβολες συζητήσεις.

5. Διαχειρίσου το διαθέσιμο χρόνο σου σωστά

Διαβάζοντας το κείμενο θα πιστεύεις ότι είμαι κάποιον networking event junkie και προσπαθώ να σε πείσω να πας ΣΕ ΟΛΑ τα event που βρεθούν στο δρόμο σου. Όχι λοιπόν, είμαι σαν και εσένα, και εγώ δυσκολεύομαι και αρκετές φορές νιώθω ότι χάνω το χρόνο μου σε κάποιο από αυτά.

Όπως οτιδήποτε άλλο, έτσι και τα networking events δεν είναι πανάκια. Πρέπει να ξέρεις πότε να φύγεις αλλά και πότε να μην πας καθόλου. Πολλά από αυτά είναι απογευματινές ή βραδινές ώρες, όπου μετά από μία πραγματικά δύσκολη ημέρα, είναι βασανιστήριο να πρέπει να μιλήσεις με αγνώστους. Επίσης αν βρίσκεσαι σε ένα event και μετά από 15-20 λεπτά(και 2-3 συζητήσεις) καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ο χώρος για εσένα ή δεν είναι η μέρα σου, τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να γλιτώσεις λίγο χρόνο και ταλαιπωρία και να γυρίσεις σπίτι.

Κλείνω με το πιο σημαντικό όλων, σε αυτά που θα πας θα πρέπει πραγματικά να πας. Δεν μπορείς να είσαι απλά μία παρουσία στο χώρο ή αυτός που θα κάθετε στο κινητό του σε μία γωνία του δωματίου και θα σκίζει το φαγητό / cocktails.

Πρέπει να φύγεις από το δωμάτιο έχοντας κάνει 2-3 σημαντικές συζητήσεις – έχοντας εντυπωθεί σε αυτούς τους νέους ανθρώπους. Αν δυσκολεύεσαι για αρχή κάνε μία γρήγορη βόλτα από το μπαρ και μετά από 2 μπύρες(2 όμως – δεν θέλεις να σε θυμούνται για λάθος λόγους) είμαι σίγουρος ότι θα σου είναι πολύ πιο εύκολο.

Chears 🙂

Μάθε περισσότερα στο College Link! 

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ