Η Μάγκυ Κοντού, co-founder και Head of Operations της Simple Apps μιλάει στο neolaia.gr!

Η Μάγκυ Κοντού, 24 χρονών, είναι συνιδρύτρια και Head of Operations της εταιρίας SimpleApps. Με αφορμή το γεγονός ότι είναι ομιλήτρια στη Σχολή Επιχειρηματικότητας μίλησε στο neolaia.gr!

By Μαρία Ελπίδα Φλέσσα 29 Σεπτεμβρίου 2016

Magy Kontou 2

Η Μάγκυ Κοντού, 24 χρονών, είναι συνιδρύτρια και Head of Operations της εταιρίας SimpleApps. Με αφορμή την επικείμενη ομιλία της στη Σχολή Επιχειρηματικότητας μίλησε στο neolaia.gr! 

Η SimpleApps δραστηριοποιείται στον χώρο των mobile apps και του digital marketing, ενώ αναπτύσσει την πολυβραβευμένη υπηρεσία tourismart – μία all-in-one mobile και IoT λύση για ξενοδοχεία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έγινε συνιδρύτρια της SimpleApps, ενώ σήμερα συνδυάζοντας την αγάπη για το UI/UX design και το πάθος της για τις mobile τεχνολογίες, επιβλέπει το δημιουργικό και σχεδιαστικό αποτέλεσμα των προϊόντων της εταιρείας. Η Μάγκυ συμμετέχει στο Συντονιστικό Συμβούλιο του Corallia gi-Cluster, του μεγαλύτερου gaming cluster στην Ελλάδα. Είναι κάτοχος προπτυχιακού τίτλου σε Computer Science και μεταπτυχιακού τίτλου σε Mobile Computing από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire (UH) στην Αγγλία.

Η Μάγκυ Κοντού είναι ομιλήτρια στη Σχολή Επιχειρηματικότητας που φέτος επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη χώρα μας!

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung σε ετήσια βάση σε Βρυξέλλες και Χονγκ Κονγκ, ενώ πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και σε άλλες χώρες, όπως τη Μαδρίτη, το Ναϊρόμπι, το Μιλάνο και τη Γενεύη.

Στη χώρα μας, πολύτιμη υποστήριξη στη Σχολή προσφέρει το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και η Coca-Cola στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για την υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας, που αποτελεί κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Μάθε περισσότερα για τη Σχολή Επιχειρηματικότητας εδώ!

Τι θα άλλαζες στον τρόπο με τον οποίο έχεις κάνει πράγματα γύρω από την SimpleApps σήμερα;

Θα έπαιρνα μεγαλύτερα ρίσκα, θα τοποθετούσα τις υπηρεσίες μας πιο δυναμικά στην αγορά και θα φοβόμουν λιγότερο την αποτυχία. Η πορεία της εταιρίας δεν περιορίζεται μόνο σε deadlines, milestones, deliverables και KPIs. Aυτά είναι η αρχή για την επίτευξη και αξιολόγηση στόχων. Οι ιδέες, οι τάσεις και η γρήγορη προσαρμογή στις ευκαιρίες είναι αυτές που εξασφαλίζουν την εξέλιξη της εταιρίας και κυρίως των ανθρώπων της.

Υπάρχει κάτι πάνω στο οποίο βασίζεστε σαν εταιρεία για να δημιουργήσετε; Ας πούμε ακολουθείτε μια πατέντα ή προσαρμόζεστε στις απαιτήσεις του πελάτη σε κάθε περίπτωση;

Ως εταιρία αναπτύσσουμε υπηρεσίες για πελάτες και παράλληλα εργαζόμαστε σε λύσεις που προσφέρουμε οι ίδιοι στην αγορά. Και στις δύο περιπτώσεις κάθε ιδέα είναι διαφορετική και κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός. Πάντα όμως ακολουθούμε μία συγκεκριμένη διαδικασία. Αρχικά συγκεντρώνουμε τις απαιτήσεις του πελάτη και μαζί απαντάμε σε ερωτήσεις που βοηθούν στο να κατανοήσουμε καλύτερα την αγορά που απευθυνόμαστε και τους στόχους μας. Στη συνέχεια προσδιορίζουμε τα χαρακτηριστικά και την σημαντικότητα αυτών βάζοντας τον εαυτό μας στη θέση του τελικού χρήστη. Απαντάμε σε ερωτήματα όπως «γιατί το χρειάζομαι», «εγώ πως και που θα το χρησιμοποιούσα», «τι θα ήθελα παραπάνω». Τέλος, επιλέγουμε πλατφόρμες που μας επιτρέπουν την τεχνικά εύκολη μελλοντική εξέλιξη της υπηρεσίας και σχεδιάζουμε ακολουθώντας τις τάσεις στο χώρο του design. Θέλουμε οι λύσεις που προσφέρουμε να είναι όμορφες και εύχρηστες.

3

Θα μπορούσε μια πατέντα όπως το tourismart να χρησιμοποιηθεί σε άλλους τομείς;

Το tourismart είναι μία λύση που απευθύνεται στα ξενοδοχεία – υπάρχουν τρείς διαφορετικές εκδόσεις που καλύπτουν από τις ανάγκες ενός μικρού ξενώνα, μέχρι τις υψηλές προσδοκίες ενός boutique και all inclusive ξενοδοχείου. Με μικρές τροποποιήσεις η υπηρεσία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε αρκετές επιχειρήσεις στο χώρο της εστίασης.

Ακολουθείτε κάποιο “ritual” για να κατεβάζετε ιδέες ή αφήνετε τις συγκυρίες να φέρουν τις ιδέες;

Συζητάμε για ιδέες που ακολουθούν τα trends της αγοράς, παρακολουθούμε τι θέλουν οι χρήστες, σε τι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο ή τι θα επιθυμούσαμε εμείς ως υπηρεσία. Οι ιδέες ποικίλουν – από mobile εφαρμογές για το Pokemon GO και indie games, μέχρι productivity εργαλεία για επιχειρήσεις.

4

Τι θα συμβούλευες άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται να αρχίσουν κάτι καινούριο, αλλά δεν το κάνουν γιατί θεωρούν πως δεν τους παίρνει, δεδομένης της οικονομικής κρίσης;

Πάντα θα υπάρχουν ευκαιρίες και δυσκολίες. Σίγουρα η επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα δεν είναι ευνοϊκή. Αν τώρα ξεκινάς, είναι ευκαιρία να δουλέψεις σε μία startup εταιρία, να δεις πως μία ιδέα από το χαρτί γίνεται εταιρία. Να αναλάβεις διαφορετικούς ρόλους, να εξελιχθείς ως επαγγελματίας, να δεις τι πραγματικά σου αρέσει να κάνεις, να μάθεις να συνεργάζεσαι. Μη φοβάσαι να δοκιμάσεις, δούλεψε σκληρά. Αν δημιουργείς κάτι δικό σου θα μάθεις πολλά πράγματα, γρήγορα, πιθανότατα κάνοντας λάθη. Μη φοβάσαι την αποτυχία. Μίλα ανοιχτά για την ιδέα σου. Αν το πρωί ξυπνάς με χαμόγελο για τη δουλειά σου, είσαι τυχερός – τα έχεις ήδη καταφέρει.

Βρήκατε εμπόδια στην υλοποίηση του tourismart και την επικράτηση της εταιρείας σας στην αγορά;

Οι επιχειρήσεις του τουρισμού, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι εξοικειωμένες και αναζητούν συνεχώς λύσεις τεχνολογίας για να εξελίξουν τις υπηρεσίες τους. Ιδίως οι νέοι επιχειρηματίες είναι αρκετά δεκτικοί στο να δοκιμάσουν νέες λύσεις.

Πού βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;

Ιδανικά θα ήθελα να δω την εταιρία μας να μεγαλώνει και εμένα να εξελίσσομαι επαγγελματικά μέσα από αυτή. Ίσως σε 10 χρόνια να συμμετέχω σε μία νέα startup εταιρία ή να εργάζομαι σε μία πολυεθνική. Σίγουρα όμως θα βρίσκομαι στο χώρο της τεχνολογίας.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486