Become Famous For A Reason: Η επιτυχημένη καμπάνια του The Famous Grouse ολοκληρώθηκε!

Από neolaia.gr Team 21 Φεβρουαρίου 2017

unnamed (3)H νικητήρια ομάδα “Self’it” με την ομάδα του Famous Grouse και τον ηθοποιό Νίκο Κουρή

Οι πιο όμορφες ιδέες αναδείχθηκαν μέσα από την καμπάνια του The Famous Grouse. Το project “SELF’IT” ήταν ο μεγάλος νικητής που θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα!

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden.

Η καμπάνια, που αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία 4Wise Monkeys, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο “Famous For A Reason” project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και ενέπνευσαν το κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.

unnamed (5)Όλες οι ομάδες των φιναλίστ με την ομάδα του Famous Grouse και τον ηθοποιό Νίκο Κουρή

Μεγάλος νικητής της καμπάνιας, το project “Self’it”, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική  στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.

Την ξεχωριστή βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια “Become Famous For A Reason”, στήριξε με την παρουσία του ως βασικός πρωταγωνιστής της, ο ηθοποιός  Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.

Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα famousforareason.gr. Τα οκτώ projects που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού, με κριτήριο την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την αφοσίωση των συμμετεχόντων, παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσα από videos που δημιούργησε μαζί τους το The Famous Grouse. Το κοινό με τη σειρά του, στήριξε τις πιο καινοτόμες ιδέες που θεώρησε πως αξίζουν να γίνουν Famous For A Reason.

Οι καινοτόμες ιδέες οι οποίες επικράτησαν και προβλήθηκαν στην τελική φάση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason” είναι οι:

  • “City Lights” του Πέτρου B. Hatillari
  • “Clio Muse” των Δάφνη Τσεβρένη, Ανδρέα Φατούρου, Γιάννη Νικολόπουλου
  • “Cocoon Modules” της Ναστάζια Σπυροπούλου
  • “Eye Q” των Γεώργιου Βαρβαρέλη και Δημήτρη Ευαγγελόπουλο
  • “Follow The Sun Lines” των Αναστασία και Άννα Σαπουνάκη
  • “Greece Revisited” των Θεανώ Πετρίδου και Σέργιου Φωτιάδη
  • “Mezoura” των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου
  • “Self’it” των Σωτήρη Κανηρά και Θέμη Δρακωνάκη
unnamed (4)(από αριστερά) Ο Φώτης Σιαδήμας, Marketing Manager Spirits Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο Γιάννης Αθανασιάδης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Director Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Όλγα Ζαροκανέλλου, Senior Brand Manager του Famous Grouse.

Το The Famous Grouse ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια ακολούθησε το όνειρό του, μας σύστησε στην περσινή του καμπάνια 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, και φέτος, έδωσε την ευκαιρία σε μια καινοτόμο ιδέα να αναδειχθεί και να γίνει famous for a reason! Όπως είπε και ο ίδιος ο ιδρυτής του, «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει».

Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr

 

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ