Το ηλεκτρονικό εισιτήριο παίρνει άλλες διαστάσεις και γίνεται κομμάτι της μόδας!
Η εταιρεία Berliner Verkehrsbetriebe που διαχειρίζεται το μετρό (U-Bahn), το τραμ και τα λεωφορεία στο Βερολίνο αποφάσισε σε συνεργασία με την Adidas να λανσάρουν ένα ζευγάρι παπούτσια που πάνω του θα έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο! Και όμως, ναι! Καλά διάβασες!
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Τελικά πότε θα κλείσουν οι μπάρες;
Ουρές στήθηκαν έξω από καταστήματα στο Βερολίνο, καθώς πολλοί ήταν αυτοί που θέλησαν να προμηθευτούν ένα από τα 500 κομμάτια που κυκλοφόρησε η εταιρεία. Το ζευγάρι κοστίζει 180 ευρώ και σε σχέση με το ετήσιο εισιτήριο που κοστίζει 728 συμφέρει πολύ.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο βρίσκεται τοποθετημένο στη «γλώσσα» του παπουτσιού και για να μπορέσει κάποιος επιβάτης να μπει στο μέσο μεταφοράς που επιθυμεί θα πρέπει να φορά και τα δυο.
Ο λόγος που δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο παπούτσι αλλά και διαφημιστικό τρικ, ήταν για να προσελκύσει τους νέους! Λες να έρθει και στην Ελλάδα!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
04-03-2024
Παιανία
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Χαλάνδρι
1.500