Το ηλεκτρονικό εισιτήριο ήρθε να καταπολεμήσει όλους εκείνους που δεν επικύρωναν τα εισιτήρια τους ή και δεν αγόραζαν καθόλου. Στη συνέχεια, μπήκαν και οι μπάρες στο μετρό, οπότε όποιος δεν είχε αγοράσει εισιτήριο δεν μπορούσε και να μπει.
Οι μπάρες μένουν ανοιχτές για 8 δευτερόλεπτα. Χρόνο στον οποίο κατέληξε ο ΟΑΣΑ μετά από μελέτη που ετοίμασε η ανάδοχος εταιρεία, Hellas Smart Ticket, και ύστερα από πολλές δοκιμές.
Το χρόνο αυτό, όμως, χρησιμοποιούν και οι τζαμπατζήδες για να περνάνε πίσω από αυτόν που χτύπησε κανονικά το εισιτήριό του. Πόσες φορές σας έχει τύχει να έρθει να κολλήσει ένας από πίσω σας για να περάσετε μαζί;
Για να δώσει λύση στο πρόβλημα της μη επικυρωποίησης των εισιτηρίων ο ΟΑΣΑ αναθέσε τη διενέργεια ειδικής μελέτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο προκειμένου να εντοπίσει τις αιτίες και να αναζητηθούν τρόποι για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
Κύριος στόχος του ΕΜΠ θα είναι να καταγράψει τι ισχύει στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη και πώς αντιμετωπίζουν εκεί το φαινόμενο του τζάμπα.
Ένα άλλο βασικό μέτρο που θα αρχίσει να χρησιμοποιείται πάλι, είναι και η χρήση ελεγκτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η επαναφορά των ελέγχων θα αποτελέσει έναν από τους στόχους που θα τεθεί στις συγκοινωνιακές εταιρείες από το Υπερταμείο (ΕΕΣΥΠ)
Δες ακόμα: Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Αλλάζει η χρέωση – Ανάλογα με την απόσταση το αντίτιμο!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Αθήνα
Πληροφορική
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Άγιος Δημήτριος Αττικής