Όταν η συμμετοχή στο Brandstorm, τον φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας της L’Oréal, γίνεται success story και μας εμπνέει όλους!

Από neolaia.gr Team 28 Ιανουαρίου 2019

Τρεις Brandstormers θα σε πείσουν να δηλώσεις συμμετοχή στο φετινό Brandstorm!

Η L’Oréal ξεκίνησε το 1992 να πραγματοποιεί τον μεγαλύτερο παγκόσμιο διαγωνισμό επιχειρηματικότητας για φοιτητές, που ονομάζεται «Brandstorm». Στο διάστημα των 27 ετών που πραγματοποιείται ο διαγωνισμός, έχουν συμμετάσχει σ’ αυτόν περισσότεροι από 154.000 φοιτητές από 60 χώρες. Φέτος η χώρα μας συμμετέχει για άλλη μια φορά δυναμικά, αφού όλα αυτά τα χρόνια οι Έλληνες φοιτητές έχουν καταφέρει να αποσπάσουν αρκετές και σημαντικές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

Έπρεπε λοιπόν να μάθουμε περισσότερα για τον μεγάλο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε πιο κατάλληλα άτομα για να μας μιλήσουν γι’ αυτόν, από πρώην Brandstormers και νυν επιτυχημένους συνεργάτες της L’Oréal Hellas.

O Απόστολος Μάρος (Marketing Manager Consumer Products Division) που έλαβε μέρος το 2008, η Κέλλυ Μάντικα (Product Manager Coloration & Suncare) το 2012, και η Μαρίνα Παναγιωτοπούλου που συμμετείχε το 2013 (Senior Product Manager Maquillage Maybelline NY/Essie), μίλησαν μαζί μας και μοιράστηκαν την εμπειρία τους και την πορεία τους από τα φοιτητικά έδρανα, στο Brandstorm και τελικά στη L’Oréal Hellas.

Πώς αποφασίσατε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό;

Α: Θυμάμαι ότι είχα μάθει και είχα μπει στον «πυρετό» του Brandstorm όταν ήμουν ακόμα στο 2ο έτος. Και μάλιστα στεναχωριόμουν γιατί δεν μπορούσα να παίξω. Τότε δεν υπήρχε η δυνατότητα, όπως τώρα, να συμμετάσχεις σε όποιο έτος κι αν είσαι. Από το 3ο έτος και μετά μπορούσες να πάρεις μέρος. Από νωρίς όμως θεωρούσα το Brandstorm ως ιδανικό τρόπο να συνδέσεις πανεπιστήμιο κι αγορά. Κι έτσι περίμενα να πάω 3ο έτος για να μπορώ να παίξω. Όταν όμως έφτασα στη σωστή ηλικία, σκεφτόμουν αν πρέπει να παίξω τώρα ή στο 4ο έτος, που θα έχω μάθει περισσότερα πράγματα. Καθ’ όλη τη διάρκεια παρακολουθούσα τον διαγωνισμό. Πώς εξελισσόταν, τι γινόταν… Ετοιμαζόμουν για τη συμμετοχή μου! Οπότε στο 4ο έτος ήρθε η στιγμή και πήρα κι εγώ μέρος.

Απόστολος Μάρος

Μ: Έμαθα για τον διαγωνισμό από έναν φίλο που είχε συμμετάσχει μια χρονιά πριν από εμένα και ήταν συμφοιτητής μου στην ΑΣΟΕΕ. Μας είχε περιγράψει την εμπειρία του από το Brandstorm και από τον παγκόσμιο τελικό στο Παρίσι και μας ενθουσίασε πάρα πολύ το project. Μετά το ψάξαμε λίγο και τελευταία στιγμή αποφασίσαμε να δηλώσουμε συμμετοχή.

Κ: Κι εγώ από τον ίδιο φίλο το έμαθα, όταν μαζί με την ομάδα του, είχαν έρθει να μας κάνουν παρουσίαση του Brandstorm κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος στη σχολή. Η καθηγήτριά μας, είχε βρει το παιχνίδι πολύ ενδιαφέρον και ήθελε να μας το παρουσιάσει. Μας άρεσε πολύ!! Το βλέπαμε σαν ένα ωραίο επιχειρηματικό παιχνίδι.

Η “αφετηρία” σας ποια ήταν; Είχατε ήδη κάποια ιδέα, μία ομάδα που δουλεύατε μαζί ή αυτά ήρθαν στην πορεία;

Μ: Στη δική μου περίπτωση δεν είχαμε σχεδιάσει τίποτα. Γιατί πήραμε την απόφαση τελευταία στιγμή. Οπότε ήρθαν όλα μετά, σταδιακά. Κάθε βήμα ήταν ένα καινούριο challenge. Σιγά- σιγά «οικοδομήθηκε» η ιδέα μας, προχωρήσαμε και φτάσαμε στο τέλος του διαγωνισμού. Οπότε δεν υπήρχε ούτε σκέψη από πριν, ούτε ιδέα για το τι θα κάνουμε. Ήταν αυθόρμητη η απόφαση. Οι δύο φίλοι μου κι εγώ, ακούσαμε μαζί για το Brandstorm και επειδή ήδη ήμασταν «ομάδα» και δουλεύαμε πολλές εργασίες στη σχολή μας, ξέραμε ότι ταιριάζαμε. Είχαμε κοινά ενδιαφέροντα, στόχους κι ήμασταν πολύ θετικοί στο να προχωρήσουμε. Ξεκινήσαμε μαζί κι ανακαλύψαμε τα πάντα, αφού δηλώσαμε συμμετοχή.

Α: Αφετηρία για μας ήταν η ομάδα. Θα ήθελα να τονίσω και στους φοιτητές που θα συμμετάσχουν φέτος στο Brandstorm, πως είναι πολύ σημαντικό να έχεις συμβατότητα και συμπληρωματικότητα με την ομάδα. Αρχικά πρέπει να υπάρχει συμβατότητα σε επίπεδο προγράμματος. Γιατί όσο ενδιαφέρον ακούγεται, άλλο τόσο απαιτητικό είναι. Τουλάχιστον αν θες να πάρεις πράγματα από αυτό και να τα πας καλά. Πρέπει να συμβαδίζουν τα προγράμματά σας, οι προτεραιότητές σας, το πρόγραμμα στη σχολή, οι τυχόν εξωσχολικές δραστηριότητες. Τα πράγματα δηλαδή που μπορούν να είναι δυνητικά εμπόδια. Από την άλλη χρειάζεται και η συμπληρωματικότητα, ώστε ο καθένας να φέρει στο τραπέζι και κάτι. Κάποιος θα είναι πολύ καλός στις αναλύσεις, κάποιος θα είναι πολύ δημιουργικός και θα κατεβάζει ιδέες. Κάποιος θα χειρίζεται πολύ καλά την τεχνολογία και μπορεί να μετουσιώνει τις ιδέες σε πράξεις. Κάποιος άλλος θα μπορεί να επικοινωνεί καλά και τη μέρα της παρουσίασης θα βγει μπροστά. Οπότε είναι καλό να τα έχουν υπόψη τους όλα αυτά τα παιδιά όταν θα δημιουργούν τις ομάδες τους.

Μ: Το μεγαλύτερο, το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η ομάδα. Το είδαμε κι εμείς στην πορεία κι ήταν και το στοιχείο της επιτυχίας μας θεωρώ. Ότι οι τρεις μας συμπληρώναμε ο ένας τον άλλο. Ο καθένας συνέβαλε περισσότερο σε κάποιο κομμάτι. Γιατί αν είναι «ίδια» και τα τρία άτομα, το εγχείρημα δε θα πετύχει. Γιατί δε θα υπάρχει ανταλλαγή ιδεών και αλληλοσυμπληρωματικότητα.

Πώς έγινε η σύλληψη της ιδέας που παρουσιάσατε;

Κ: Η ιδέα μας ήρθε γρήγορα. Όσο μπαίναμε πιο πολύ μέσα στις διαδικασίες του διαγωνισμού, τόσο περισσότερο αυτός μας ενθουσίαζε. Ωστόσο, υπάρχει και κάτι που θα αλλάζαμε. Όταν είχαμε έρθει σε επαφή με τη διαφημιστική, που μας βοηθούσε να κοιτάξουμε ρεαλιστικά αυτό που σχεδιάζαμε, επιτρέψαμε να μας επηρεάσουν όσον αφορά την ιδέα μας. Είχαμε σκεφτεί να «δημιουργήσουμε» ένα προϊόν, το οποίο θα ήταν μάσκα προσώπου σε μορφή υφάσματος. Η συγκεκριμένη μάσκα θα μπορούσε να κάνει ντεμακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται τρίψιμο. Επίσης θα ήταν επαναχρησιμοποιούμενη. Θα ήταν με τέτοια τεχνολογία φτιαγμένη ώστε να μπορείς να την ξεπλύνεις, να εφαρμόσεις ξανά το γαλάκτωμα και να λειτουργήσει και πάλι. Όταν λοιπόν παρουσιάσαμε την ιδέα στη διαφημιστική, εκφράστηκαν κάποιοι προβληματισμοί κι έτσι στη μέση της διαδικασίας αλλάξαμε την ιδέα μας εντελώς. Κοιτώντας πίσω, αυτό ήταν ένα μεγάλο μάθημα. Έχει μείνει και σε εμένα και στα παιδιά της ομάδας. Δεν αφήνουμε έτσι εύκολα ιδέες και πράγματα που πιστεύουμε πολύ. Εξάλλου, όσο περισσότερο πιστεύεις κι όσο περισσότερο έχεις ψάξει αυτό που κάνεις, η L’Oréal είναι μία εταιρεία που μπορεί να σε βοηθήσει να το κάνεις πράξη!!! Οι συμμετέχοντες δεν πρέπει να φοβούνται στο ελάχιστο, όσο κι αν τους φαίνεται ότι η ιδέα τους είναι δύσκολα επιτεύξιμη.

Α: Να προσθέσω κάτι σε αυτό που λέει η Κέλλυ. Πιστεύω ότι είναι μέρος της μαθησιακής διαδικασίας του Brandstorm ακόμα κι αυτό. Γιατί αυτό θα κληθούν να κάνουν “αύριο”. Θα δουλεύουν με διάφορες ομάδες και η ζύμωση αυτών των συζητήσεων θα καταλήγει κάπου. Πρέπει λοιπόν να δούμε και τις δύο πλευρές. Ναι οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να μείνουν συνεπείς στην ιδέα τους, αλλά να έχουν στον νου τους ότι μπορούν να μάθουν απ’ τα πάντα, από όλη τη διαδικασία, ανεξάρτητα από τον αν θα κερδίσουν στο τέλος.

Μιλώντας τώρα για τη δική μας ιδέα, «αποστολή» μας το 2018 ήταν να δημιουργήσουμε ένα προϊόν φαρμακείου για τη Vichy, που να απευθύνεται σε ηλικίες 13-20 ετών. Χωρίς να έχουμε ξεκάθαρη αρχική ιδέα, βλέπαμε πως όσο προχωρούσαμε, κάναμε αναλύσεις κλπ, τόσο πιο δημιουργικοί γινόμασταν. Σαν ομάδα είχαμε πάρει την απόφαση να είμαστε πάρα πολύ δυνατοί στο Business Analysis. Οπότε κάναμε πολύ μεγάλη έρευνα, στείλαμε ερωτηματολόγια σε όλους μας τους φίλους που είχαν συγγενείς σ’ αυτές τις ηλικίες, πήγαμε σε φαρμακεία και κάναμε έρευνα με φαρμακοποιούς. Θέλαμε να κατανοήσουμε τα πάντα.

Μετά από δύο μήνες είχε πια ξεκαθαρίσει το τοπίο. Είδαμε ότι το 80% του κοινού αυτού έχει πρόβλημα με την ακμή. Έπειτα σκεφτήκαμε ότι η Vichy δίνει μεγάλη σημασία στο αντιηλιακό.

Μάθαμε ότι ο ήλιος επιδεινώνει την ακμή, οπότε ξεκίνησε να δημιουργείται ο συνδυασμός. Αυτό που τελικά κατεβάσαμε σαν πρόταση, ήταν αντιηλιακά μαντηλάκια κατά της ακμής. Δυστυχώς η ιδέα μας δε βγήκε νικήτρια αλλά όλοι βγήκαμε κερδισμένοι από το Brandstorm!

Μ: To δικό μας project το 2013 αφορούσε την ασιατική αγορά, που είχε τεράστια ανάπτυξη – ειδικά πριν πέντε χρόνια που λάβαμε μέρος στο Brandstorm – στο κομμάτι του Hair care, με το brand L’Oréal Paris. Αυτό που έπρεπε να αντιληφθούμε καταρχάς ήταν το «ποιο είναι αυτό το κοινό». Έτσι για δύο μήνες κάναμε την ανάλυση μας για να αντιληφθούμε τα consumer insights. Aναλύσαμε την αγορά, το προφίλ των καταναλωτών, τις τάσεις στο beauty και το hair care, τα trends, την καινοτομία. Για να μπορέσουμε να εξετάσουμε τις ανάγκες συνδυαστικά με τα ανεκμετάλλευτα trends. Κι έτσι, μετά από δύο μήνες ατελείωτου brainstorming και πολλών τρελών σεναρίων που δημιουργήσαμε, καταλήξαμε στο ανδρικό κοινό, με το οποίο ασχοληθήκαμε μόνο 2 από τις 45 ομάδες εκείνης της χρονιάς! Στην Ασία όμως οι άνδρες έχουν άλλη σχέση με το Hair Care. Βάφουν τα μαλλιά τους, ασχολούνται με το στυλ τους και το συγκεκριμένο κομμάτι αγοράς είχε πολλές δυνατότητες. Δημιουργήσαμε κάποιες style cards. Κάρτες on the go, σε μορφή πιστωτικής κάρτας για να διευκολύνουν τον άνδρα, ώστε να μπορεί να αλλάζει το στυλ του καθημερινά. Πάνω σε αυτό χτίσαμε και κερδίσαμε!!!

Πήραμε τρία βραβεία. Το πρώτο ήταν το National Country στον ελληνικό τελικό. Μετά από έναν μήνα πήγαμε στη Γαλλία και παρουσιάσαμε εκεί την ιδέα μας ανάμεσα στους καλύτερους όλων των χωρών, συνολικά 45 χώρες, και βγήκαμε δεύτεροι παγκοσμίως. Το τρίτο βραβείο ήταν το People’s Choice Award. Ένα «έξτρα» βραβείο στον διαγωνισμό, που διεκδικούσε η κάθε χώρα δημιουργώντας τη δική της επικοινωνιακή φωτογραφία και προμοτάροντάς την για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα social media. Η χώρα που πήρε τα περισσότερα likes κέρδισε. Και ήμασταν εμείς!

Οπότε ήταν κι ένα πετυχημένο για ‘μας ταξίδι!!!

Μαρίνα Παναγιωτοπούλου

Η σχέση σας με τη L’Oréal Hellas πότε ξεκίνησε;

Α: Την επόμενη εβδομάδα αφού τελείωσε ο διαγωνισμός, με κάλεσαν γιατί ήθελαν να με δουν και μου έκαναν μία πρόταση, την οποία αναγκάστηκα να μη δεχτώ για τεχνικούς λόγους, εφόσον έπρεπε να πάω φαντάρος. Μπήκα στον στρατό, τελείωσα τη θητεία μου κι έναν μήνα μετά την απόλυσή μου, ξεκίνησε το 2009 ένα άλλο ταξίδι, αυτό της πραγματικής συνεργασίας με τη L’Oréal.

H ομάδα μου κι εγώ δεν κερδίσαμε τους εθνικούς τελικούς και δεν ταξιδέψαμε στο Παρίσι για τον παγκόσμιο τελικό. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη! Από τη δική μου εμπειρία, το Brandstorm είναι η αρχή κι όχι το τέλος! Μέσα σε μία δεκαετή πορεία και με το Brandstorm ως εφαλτήριο, έγινα διευθυντής Marketing στο κομμάτι των καταναλωτικών προϊόντων της Εταιρείας εκπληρώνοντας ένα από τα μεγαλύτερά μου όνειρα έως τώρα.

Θα ήθελα να προσθέσω και το εξής, πρέπει να πάψει η «προκατάληψη» ότι οι άνδρες έχουν μικρότερες πιθανότητες να εξελιχθούν μέσα στη L’Oréal, επειδή έχει κυρίως γυναικείας φύσης προϊόντα. Αυτό είναι πολύ μεγάλο λάθος κι έχω πάρα πολλά παραδείγματα ανδρών που τα έχουν καταφέρει και μέσα στη δική μου ομάδα. Ο κόσμος των καλλυντικών είναι μαγικός και καλώ όλους να τον γνωρίσουν!

Μ: Εγώ ξεκίνησα κατευθείαν μετά τον διαγωνισμό, γιατί ήμουν 4ο έτος και συμπληρώνω πλέον 5,5 χρόνια. Το σημαντικό είναι ότι ο διαγωνισμός σου δίνει την ευκαιρία να αποκτήσεις προβάδισμα , να διαφοροποιηθείς, να δείξεις ότι είσαι ταλέντο, σε σχέση με τους άλλους φοιτητές, τελειόφοιτους στην Ελλάδα. Εργάζομαι στο κανάλι των προϊόντων ευρείας όλα τα χρόνια που είμαι εδώ και συγκεκριμένα στο τμήμα του marketing κι ασχολούμαι με την κατηγορία του make up έχοντας πλέον τα brands Maybelline και Essie. Το μήνυμα που θέλω να περάσω, είναι ότι η L’Oréal είναι μια εταιρεία που επενδύει σε ταλέντα και σε νέους. Οι νέοι άνθρωποι είναι οι νέοι leaders της εταιρείας. Μέσα σε 5,5 χρόνια έχω τη θέση ενός Senior Product Manager, γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία. Είμαστε όλοι πάρα πολύ νέοι και σε πολύ δυνατές θέσεις έχοντας πάρα πολλές επιλογές, όπως είπε και η Κέλλυ. Οπότε θεωρώ ότι είναι επιλογή-κλειδί το να πάρεις μέρος στο Brandstorm! Mετά είναι στο χέρι του καθενός πως θα εξελιχθεί: αν θέλει να αλλάξει τμήματα, να δει κατηγορίες, να αλλάξει brands και να χτίσει το επαγγελματικό του προφίλ.

Κ: Η πρώτη επαφή που είχα με τη L’Oréal ήταν μέσω του διαγωνισμού. Πρέπει να σημειώσουμε το γεγονός ότι ο διαγωνισμός ξεκινά από το τμήμα του Ανθρώπινου Δυναμικού και δείχνει σαφώς ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται όντως να βρίσκει ταλέντα. Πιθανούς μελλοντικούς συνεργάτες της!

Ένα χρόνο μετά το διαγωνισμό, επικοινώνησα με την εταιρεία για της ανάγκες τις πρακτικής μου άσκησης. Απευθύνθηκα στο τμήμα του Ανθρώπινου Δυναμικού και ήταν σαν να είχαμε να μιλήσουμε μία εβδομάδα. Το τμήμα παρακολουθεί και είναι και πολύ κοντά με τους φοιτητές κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Ανά πάσα ώρα και στιγμή, για οτιδήποτε χρειάζεσαι, είναι εκεί. Στο τηλέφωνο, σε email, σε επικοινωνία, σε συναντήσεις. Οπότε μπορεί να μην “μπήκα” στην εταιρεία με το που τελείωσε ο διαγωνισμός, πέρασε ένας χρόνος, αλλά ήταν σαν να μην έχει περάσει!!! Τον Μάρτιο, κλείνω 6 χρόνια στην εταιρεία κι αυτό που μπορώ να πω με μεγάλη σιγουριά, είναι πως εσωτερικά σου δίνονται πάρα πολλές ευκαιρίες. Έχει τόσο διαφορετικά τμήματα και μπορείς να έχεις την ευκαιρία να τα δεις όλα. Σε αυτά τα 6 χρόνια, έχω ασχοληθεί με ένα πολύ μεγάλο μέρος του Βusiness. Ξεκινώντας από το τμήμα των επαγγελματικών προϊόντων, που διανέμονται στο κομμωτήριο, μετακινήθηκα στο κανάλι του φαρμακείου, παίρνοντας πολύ διαφορετικές εμπειρίες και από τα δύο αυτά κομμάτια της δουλειάς. Πλέον βρίσκομαι στο κομμάτι της ευρείας, των καταναλωτικών προϊόντων.

Μέσα σε 6 χρόνια, βρίσκομαι στον ίδιο όμιλο, στην ίδια εταιρεία, έχω δει περίπου δέκα διαφορετικά brands και τρεις διαφορετικές κατηγορίες διανομής. Αυτό για εμένα είναι ασύλληπτο!!!

Κέλλυ Μάντικα

Ποιο ήταν το πιο χρήσιμο στοιχείο που αποκομίσατε από το Brandstorm; Γιατί θα προτείνατε σε μία ομάδα φοιτητών να δηλώσει συμμετοχή στο Brandstorm 2019;

Μ: Μετά από τέσσερα χρόνια στη σχολή είναι η στιγμή που αντιμετωπίζεις για πρώτη φορά κάτι τόσο αληθινό. Για πρώτη φορά νιώθεις επαγγελματίας δουλεύοντας ένα πραγματικό Business project, συνεργάζεσαι με επαγγελματίες, με διαφημιστικές, κάνεις ό,τι θα έκανε ένας επαγγελματίας που θα αντιμετώπιζε στην εργασιακή του πραγματικότητα αυτό το project. Από εκεί καταλαβαίνεις κι εσύ αν σου αρέσει η δουλειά αυτή, αν σου αρέσει περισσότερο κάποιο κομμάτι, μαθαίνεις τα όριά σου. Προσωπικά δεν ήξερα τα όριά μου. Δεν είχα ιδέα ότι μπορώ να φτάσω σε αυτά τα επίπεδα, να ανταγωνιστώ τόσες δυνατές ομάδες, να αντιμετωπίσω εμπόδια, workload, challenges. Σε τέτοια όρια δημιουργικότητας και αντίληψης. Σε αυτόν τον τομέα είτε κερδίσεις είτε όχι, το Brandstorm σε βοηθάει πολύ.

Α: Για εμένα δουλεύει λίγο σαν άγραφο συμβόλαιο. Δεν πρέπει να βλέπουμε μόνο το πιθανό όφελος από την πλευρά της εταιρείας, αν θα προχωρήσει σε μία πρόσληψη ενός ταλαντούχου ανθρώπου με πάθος για αυτό που κάνει. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και για το ίδιο το άτομο. Μέσα από το Brandstorm κάθε νέο άτομο μαθαίνει την κουλτούρα της εταιρείας, τον τρόπο σκέψης και δουλειάς της, και αντιλαμβάνεται αν αυτό του ταιριάζει ή όχι ώστε να δει τον εαυτό του μέσα σε αυτό το περιβάλλον και να συνεργαστεί. Προσωπικά όταν ξεκίνησα να εργάζομαι για την εταιρεία ήμουν ενθουσιασμένος και 100% αφοσιωμένος γιατί ήμουν σίγουρος ότι όλο αυτό που γίνεται εδώ, οι άνθρωποι που γνώρισα και συνεργάστηκα, τα brands κι ο τρόπος δουλειάς της εταιρείας, ένιωθα να με εκφράζουν.

Κ: Ήθελα απλά να προσθέσω πως όταν ξεκίνησε όλο αυτό κι άρχισα να το βλέπω στην πράξη, συνειδητοποίησα ότι “Ναι, αυτό μου αρέσει να κάνω και μου αρέσει με τον τρόπο που γίνεται”. Είναι η πρώτη φορά που, ενώ είσαι ακόμα στη σχολή, σου δίνεται η ευκαιρία να διαχειριστείς κάτι τόσο μεγάλο. Και αξίζει το κάθε λεπτό!

Στο φετινό διαγωνισμό, η αποστολή των συμμετεχόντων, αφορά την μελλοντική εμπειρία Skincare για καταναλωτές που τους ενδιαφέρει η υγεία και η ομορφιά της επιδερμίδας τους. Μπορεί να είναι ένα προϊόν, μία υπηρεσία ή και μία προϊοντική κατηγορία. Άλλωστε μιλώντας για την L’Oréal μιλάμε για μία Beauty Tech Company που είναι προσανατολισμένη στο θέμα της ομορφιάς από κάθε άποψη και χρησιμοποιεί κάθε νέα τεχνολογία για να αναπτύξει αυτόν τον τομέα.

Οι ομάδες του φετινού Brandstorm, αποτελούνται από φοιτητές όλων των πανεπιστημίων, σε όποιο έτος σπουδών κι αν βρίσκονται. Η νικήτρια ομάδα, θα προσληφθεί από τη L’Oréal για να εργαστεί στο Station F στο Παρίσι για 3 μήνες, σε ένα από τα μεγαλύτερα Start up hub του κόσμου, που συνεργάζεται με τη εταιρεία. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν την ιδέα τους πράξη και να την παρουσιάσουν σε επενδυτές, κάνοντας το πρώτο βήμα για την αρχή μίας πολλά υποσχόμενης καριέρας,

Πως βλέπετε τον φετινό διαγωνισμό; Φέτος οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να έχουν μέντορες μέσα από την ίδια τη L’Oréal Hellas. Οπότε μπορείτε κι εσείς να είστε μέντορες αν το θέλετε!

Κ: Το φετινό βραβείο δεν υπάρχει!, είναι το dream του Brandstormer! Και θα το έβρισκα πολύ ενδιαφέρον να ασχοληθώ με τον διαγωνισμό σε επίπεδο mentoring αυτή τη φορά!

Μ: Εγώ ένα έχω να πω! Όταν είσαι Brandstormer κι έχεις δουλέψει ένα project για μεγάλο διάστημα, το σημαντικό είναι να υπάρχει η δυνατότητα να το πραγματοποιήσεις. Γιατί έχεις ταυτιστεί τόσο πολύ με την ιδέα σου. Έχεις τόσο πάθος για αυτό που έχεις δημιουργήσει, που αν σου δώσουν αυτή την επιλογή είναι το καλύτερο δώρο! Είναι εξαιρετικό το φετινό βραβείο. Γιατί ξεκινάς να δουλεύεις με την ομάδα σου, στη δική σας ιδέα, που μπορεί να γίνει και πραγματικότητα. Είναι ιδανικό! Και φυσικά με πολλή χαρά θα γινόμουν μέντορας σε κάποια από τις φετινές ομάδες!

Α: Ο φετινός διαγωνισμός αντικατοπτρίζει πλήρως την αλλαγή που βιώσαμε οι άνθρωποι που δουλεύουμε στον κλάδο τα τελευταία 7-8 χρόνια. Πόσο πιο ανοιχτά έγιναν τα πράγματα. Πόσο πιο μεγάλη πληροφόρηση έχεις, πόσο πιο διακαναλικά πρέπει να σκέφτεσαι. Και φυσικά η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Από τον τρόπο που δουλεύουμε, που συνεργαζόμαστε, μέχρι τα προϊόντα που δημιουργούμε. Είμαστε μία Beauty Tech Company, χωρίς αμφιβολία. Καλή τύχη στους φετινούς, τους ζηλεύω, μακάρι να μπορούσα να παίξω και με χαρά θα ήθελα να γίνω κι εγώ μέντορας σε κάποια ομάδα. Το Brandstorm είναι ένα community που δεν σ’ αφήνει. Δηλαδή κι εμείς που συμμετείχαμε πριν 5, πριν 10 χρόνια, πάλι τώρα με το Brandstorm ασχολούμαστε.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ