6 πρωινές συνήθειες για να έχεις μία τέλεια μέρα!

Από neolaia.gr Team 30 Μαΐου 2019

Είναι καλό να αρχίσεις να υιοθετείς μερικές πρωινές συνήθειες που θα σε βοηθάνε να προετοιμαστείς για την υπόλοιπη μέρα!

Κάθε πρωινό ξύπνημα είναι πολύ δύσκολο. Θέλεις λίγο ακόμη. Λίγο ακόμη να ξεκουράστεις, να κοιμηθείς. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι δεν μπορείς γιατί πρέπει να σηκωθείς και να τρέξεις να κάνεις τις υποχρεώσεις σου.

Για να καταφέρεις, λοιπόν, να έχεις μία επιτυχημένη μέρα πρέπει να αρχίσεις να δημιουργείς μερικές καθημερινές συνήθειες που θα ακολουθείς πάσα θυσία. Με τον τρόπο αυτό βάζεις τον εαυτό σου σε ένα πρόγραμμα και θα δεις ότι θα λειτουργείς λίγο καλύτερα από ότι συνήθως.

Πάμε να δούμε τι μπορείς να κάνεις στην πρωινή καθημερινή ρουτίνα σου για να νιώθεις πιο γεμάτος;

1. Ξύπνα νωρίς

Ξύπνα δύο ώρες τουλάχιστον πριν πας στη δουλειά σου, στη σχολή σου ή όπου αλλού έχεις να πας. Έτσι και χρόνο θα έχεις για να κάνεις τα παρακάτω, αλλά και δε θα νιώθεις κουρασμένος.

2. Φτιάξε το κρεβάτι σου

Βλέπεις το να φτιάξεις το κρεβάτι σου είναι ο πρώτος άθλος της ημέρας. Αν αρχίσεις να το κάνεις καθημερινά, θα δεις ότι θα νιώθεις ένα αίσθημα ικανοποίησης και χαράς που δε θα ξέρεις και το λόγο γιατί.

3. Φάε ένα καλό πρωινό

Φτιάξε τον καφέ σου και φάε ένα καλό και ενδυναμωτικό πρωινό. Πόσες φορές έχεις πάει με άδειο το στομάχι στη δουλειά και δεν μπορούσες να πάρεις τα πόδια σου; Πόσες φορές έχεις τρέξει να προλάβεις το μάθημα στη σχολή και τρως ότι βρεις μετά το μεσημέρι;

Το πρωινό είναι σημαντικό για να έχεις ενέργεια. Οπότε, πάρε τον χρόνο σου για να το απολαύσεις!

4. Διάβασε κάτι

Εφημερίδα, άρθρα στο διαδίκτυο, κάποιο βιβλίο. Το διάβασμα βάζει το μυαλό σου σε μία διαδικασία λειτουργίας και σκέψης. Θα σε ηρεμήσει, γιατί το πρωί όλοι έχουμε ένα άγχος που δεν μπορούμε να καταλάβουμε!

5. Κάνε ένα κρύο μπάνιο

Το μπάνιο θα σε ξυπνήσει και θα σε αναζωογονήσει. Θα σε κάνει να νιώσεις αμέσως καλύτερα. Πολλοί λένε ότι τους βοηθάει να ξυπνάνε κατευθείαν. Το μόνο που μένει είναι να το δοκιμάσεις!

6. Κάνε γυμναστική

Μπορείς να αφιερώσεις λίγο χρόνο για διατάσεις ή λίγο τρέξιμο. Θα δεις ότι ο οργανισμός σου θα αρχίσει να λειτουργεί καλύτερα και να έχεις περισσότερη ενέργεια από την πρώτη κιόλας μέρα.

Δες ακόμα: 4 συνήθειες που πρέπει να βάλεις άμεσα στην καθημερινότητά σου!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486