Το Instagram σε ποσοστά: Ποια είναι η απήχησή του στην Ελλάδα;
Πόσος κόσμος χρησιμοποιεί την εφαρμογή του Instagram στη χώρα μας;

Instagram, λοιπόν: Ένα από τα πλέον μεγαλύτερα κεφάλαια στον κόσμο της παγκόσμιας ψηφιακής ζωής, δικτύωσης και διασκέδασης, το οποίο υπερβαίνει σε επισκεψιμότητα το facebook, καθιστώντας το οριακά passe, παρότι ανήκει στην ίδια την εταιρία της Facebook.

Η δωρεάν αυτή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες από όλο τον κόσμο να επεξεργάζονται και να κοινοποιούν φωτογραφίες και βίντεο στον προσωπικό τους λογαριασμό, που θυμίζει ημερολόγιο εμπειριών και στιγμών. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους κατά κόσμον followers τους ή με μια επιλεγμένη ομάδα φίλων, οι λεγόμενοι “στενοί φίλοι”, ενώ δίνει τη δυνατότητα σχολιασμού και δήλωσης επιδοκιμασίας, μέσω του like μιας δημοσίευσης.

Η δημοφιλής εφαρμογή του Instagram δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Stanford, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010, ενώ μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε τους 1.000.000.

Σήμερα, η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, ενώ για την ιστορία του πράγματος, το όνομα “Instagram” προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα).

Τέλος, η Instagram αγοράστηκε από το Facebook το 2012 προς 1 δισεκατομμύριο δολάριο ΗΠΑ.

Έχεις αναρωτηθεί, ωστόσο, ποια είναι η απήχηση της συγκεκριμένης εφαρμογής στην Ελλάδα; 

Αν αναρωτιέσαι πόσος κόσμος τελικά χρησιμοποιεί το Instagram στη χώρα μας, τότε δες παρακάτω την ποσοτικοποιημένη απήχηση της εφαρμογής.

Σύμφωνα με τα ποσοστά του παρακάτω διαγράμματος, τη διαδικτυακή πλατφόρμα του Instagram φαίνεται να χρησιμοποίησε συνολικά το 51,1% του γυναικείου πληθυσμού τον Μάιο του 2019, ενώ το 48,9% αντιστοιχεί στη χρήση που έκανε το αντρικό κοινό. Η διαφορά ανά φύλο είναι της τάξης του 2,2%.

Αναλυτικότερα τα ποσοστά χρήσης του Instagram ανά φύλο και ηλικιακή ομάδα:

Οι ηλικίες 13-17 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή το Μάη του 2019 αντιστοιχούν στο 2,9% του γυναικείου πληθυσμού και στο 2,6% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 5,6% χρήση από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,3% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 18-24 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 12,3% του γυναικείου πληθυσμού και στο 13% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 25,3% συνολική χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,7% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 25-34 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 14,6% του γυναικείου πληθυσμού και στο 15,3% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 30% χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,7% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 35-44 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 11,3% του γυναικείου πληθυσμού και στο 9,7% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 21% χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 1,6% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 45-54 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 6,7% του γυναικείου πληθυσμού και στο 5,3% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 12% χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 1,4% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 55-64 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 2,2% του γυναικείου πληθυσμού και στο 1,8% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 4,1% χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,4% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 65+ ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 1,1% του γυναικείου πληθυσμού και στο 1,1% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 2.2% χρήση του Instagram από άντρες και γυναίκες μαζί και μηδενική συγκριτική διαφορά μεταξύ γυναικείου και αντρικού πληθυσμού.

Συμπεράσματα διαγράμματος:

Από τις ηλικίες 13-17 μέχρι τις ηλικίες 18-24 η χρήση της εφαρμογής αυξήθηκε κατά 19,7%, ενώ από τα 18-24 στα 25-34, η αύξηση ήταν μόλις 4,7%.

Από τις ηλικίες 35-44 μέχρι τις ηλικίες 45-54 η χρήση μειώθηκε κατά 9%.

Από τις ηλικίες 45-54 μέχρι 55-64, η χρήση μειώθηκε κατά 7,9%.

Από τις ηλικίες 55-64 μέχρι τις ηλικίες 65+, η χρήση της εφαρμογής μειώθηκε κατά 1,9%.

Tα ηλικιακά groups 13-17 ετών και 65+, δηλαδή οι μικρότεροι και οι μεγαλύτεροι του φάσματος, χρησιμοποιούν λιγότερο το Instagram, συγκριτικά με τις ενδιάμεσες ηλιακές ομάδες.

Τα υψηλότερα ποσοστά χρήσης της εφαρμογής παρατηρούνται στις ηλικίες 25-34 ετών, όπου φτάνουν μέχρι 30% για άντρες και γυναίκες μαζί.

Στις ηλικίες 35-44 και 45-54 σημειώνεται πτώση της τάξης του 9%.

Η διάφορα στη χρήση της εφαρμογής ανά φύλο κυμαίνεται συνολικά στο 2,2 %.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Χαλάνδρι

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

⚽🏀 LIVE SCORES
19 Απρ. 2024
ΠΑΟ
20:15
-
ΠΕΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 1