7 συμβουλές για να καταπολεμήσεις άμεσα το άγχος!

Από neolaia.gr Team 13 Ιουνίου 2019

Αν το άγχος σε καταβάλει, τότε οι συμβουλές αυτές θα σε βοηθήσουν να το κρατήσεις υπό έλεγχο!

Η καθημερινότητα έχει πάρα πολύ στρες και άγχος! Είτε είσαι φοιτητής, είτε είσαι μαθητής, είτε είσαι σε μεγαλύτερη ηλικία.

Το πολύ άγχος δεν κάνει καλό ούτε στη διάθεσή σου, ούτε στον οργανισμό σου, γι αυτό πρέπει να βρεις τρόπους να αποφορτίζεσαι. Έτσι και αλλιώς, ότι είναι να γίνει θα γίνει και, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να βάλεις τα δυνατά σου. Να είσαι καλά προετοιμασμένος και δεκτικός στις διάφορες αλλαγές.

Για αυτό σου έχω έξυπνους τρόπους για να διώχνεις το στρες και να είσαι πιο άνετος. Γενικά, όταν είσαι πιο χαλαρός, πετυχαίνεις πολύ περισσότερα!

1. Λύσε τα διάφορα θέματα στην ώρα τους

Μην αφήνεις τα θέματα να διαιωνίζονται γιατί θα γίνουν κρίσεις που δε θα μπορείς να ελέγξεις. Αν λύνεις κάθε θέμα στην ώρα του, τότε θα δεις ότι θα έχεις αποφύγει πιο δύσκολες καταστάσεις, αλλά και το άγχος που σε κατακλύζει

2. Σκέψου το πρόβλημα καλά

Ότι και να σε προβληματίζει μην το αντιμετωπίζεις σαν θέμα ζωής και θανάτου. Κάνε ένα, δύο βήματα πίσω και δες τη συνολική εικόνα. Βάλε το πρόβλημα σε κουτάκια και δες πώς μπορείς να το λύσεις σιγά- σιγά και σταδιακά. Έτσι και εσύ θα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις και δε θα πανικοβάλλεσαι χωρίς λόγο.

3. Αποδέξου ότι δεν τα ελέγχεις όλα

Υπάρχουν κάποια θέματα που όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να τα ελέγξεις! Και αυτό, ίσως, να σε αγχώνει ακόμα περισσότερο. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Πρέπει να το αποδεχθείς.

4. Κάνε διάλειμμα

Αν απομακρυνθείς λίγο από το πρόβλημα και κάνεις ένα διάλειμμα θα δεις ότι ύστερα, θα μπορείς να το λύσεις πιο εύκολα. Γέμισε τις μπαταρίες σου και μπες ξανά στο χορό. Αυτή τη φορά με άλλη προοπτική!

5. Γράψε κάποιες λύσεις και φτιάξε ένα σχέδιο

Γράψε σε ένα χαρτί μία λίστα με τις πιο πιθανές λύσεις για το πρόβλημά σου. Σύμφωνα με αυτές φτιάξε ένα σχέδιο του πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις καλύτερα και πιο αποτελεσματικά. Ας σου πάρει και χρόνο δεν πειράζει!

6. Κάνε γυμναστική

Η γυμναστική είναι πολύ αποτελεσματική στο να σε ανακουφίζει από το άγχος και το στρες. Με μία ώρα γυμναστική την ημέρα θα δεις ότι θα είσαι πιο χαλαρός και άνετος.

7. Βάλε στόχους που μπορείς να επιτύχεις

Μην προσπαθείς κάθε μέρα να σκαρφαλώσεις το Everest. Ανέβα σιγά- σιγά, λόφο το λόφο, και θα δεις ότι η κορυφή είναι πολύ πιο κοντά έτσι. Αν βάζεις στόχους, λοιπόν, στην καθημερινότητά σου που μπορείς να πετύχεις, τότε το άγχος σου θα ελαχιστοποιηθεί.

Δες ακόμα: 5 συμβουλές για να κάνεις το διάβασμα πιο εύκολο!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486