Το Messenger σε ποσοστά: Πόσος κόσμος το χρησιμοποιεί στην Ελλάδα;

Από neolaia.gr Team 19 Ιουνίου 2019

Ποια είναι η απήχηση του Facebook Messenger στη χώρα μας;

Messenger, λοιπόν:

Ο δημοφιλέστερος ψηφιακός χώρος ανταλλαγής μηνυμάτων της εταιρίας Facebook που χαίρει παγκόσμιας απήχησης και δίνει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους να συνομιλούν μεταξύ τους, να κάνουν βιντεοκλήσεις ή να μοιράζονται φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες.

Οι πολλές συστάσεις είναι περιττές: Το Facebook Messenger ή σκέτο Messenger είναι αυτή η υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων και εφαρμογή λογισμικού, η οποία παρέχει το κείμενο (γραπτό μήνυμα) και τη φωνή (φωνητικό μήνυμα – ηχογράφηση). Το Messenger επιτρέπει στους χρήστες του Facebook να συνομιλούν με φίλους τόσο στο κινητό όσο και στην κεντρική ιστοσελίδα, ενώ, σύμφωνα με αναφορά της Facebook, το Messenger έχει κάθε μέρα τουλάχιστον 1.000.000.000 ενεργούς χρήστες ανά τον κόσμο.

Έχεις αναρωτηθεί, όμως, ποια είναι η απήχηση της συγκεκριμένης εφαρμογής στην Ελλάδα;

Αν αναρωτιέσαι πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Messenger στη χώρα μας, τότε δες παρακάτω την ποσοτικοποιημένη απήχηση της υπηρεσίας, όπως αυτή διαμορφώθηκε, με βάση τα στατιστικά του Μαΐου του 2019.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ποσοστά του παρακάτω διαγράμματος, τη διαδικτυακή υπηρεσία του Messenger φαίνεται να χρησιμοποίησε συνολικά το 47,6% του γυναικείου πληθυσμού τον Μάιο του 2019, ενώ το 52,4% αντιστοιχεί στη χρήση που έκανε το αντρικό κοινό. Η διαφορά ανά φύλο είναι της τάξης του 4,8%. Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που έκαναν χρήση της υπηρεσίας τον προηγούμενο μήνα, ανέρχεται στους 3.997.000.

Αναλυτικότερα τα ποσοστά χρήσης του Messenger ανά φύλο και ηλικιακή ομάδα:

Οι ηλικίες 13-17 ετών που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία το Μάη του 2019 αντιστοιχούν στο 1% του γυναικείου πληθυσμού και στο 1,2% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 2,2% χρήση από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,2% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 18-24 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 8,8% του γυναικείου πληθυσμού και στο 10,5% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 19,3% συνολική χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 1,7% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 25-34 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 11,8% του γυναικείου πληθυσμού και στο 14,3% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 26% χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 2,5% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 35-44 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 11,8% του γυναικείου πληθυσμού και στο 12,3% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 24% χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,5% παραπάνω χρήση των αντρών.

Οι ηλικίες 45-54 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 8,5% του γυναικείου πληθυσμού και στο 8,3% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 16,8% χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,2% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 55-64 ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 4% του γυναικείου πληθυσμού και στο 3,8% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 7,8% χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί, αλλά και 0,2% παραπάνω χρήση των γυναικών.

Οι ηλικίες 65+ ετών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή αντιστοιχούν στο 1,8% του γυναικείου πληθυσμού και στο 2,2% του αντρικού, πράγμα που σημαίνει 4% χρήση του Messenger από άντρες και γυναίκες μαζί και 0,4% παραπάνω χρήση των αντρών.

Συμπεράσματα διαγράμματος:

Από τις ηλικίες 13-17 μέχρι τις ηλικίες 18-24 η χρήση της εφαρμογής γνώρισε μεγάλη αύξηση, της τάξης του 17,1%, ενώ από τα 18-24 στα 25-34, η αύξηση ήταν μόλις  6,7%.

Από τις ηλικίες 35-44 μέχρι τις ηλικίες 45-54 η χρήση μειώθηκε κατά 6,3%.

Από τις ηλικίες 45-54 μέχρι 55-64, η χρήση του Messenger μειώθηκε κατά 7,2%.

Από τις ηλικίες 55-64 μέχρι τις ηλικίες 65+, η χρήση της εφαρμογής μειώθηκε κατά 3,8%.

Tα ηλικιακά groups 13-17 ετών και 65+, δηλαδή οι μικρότεροι και οι μεγαλύτεροι του φάσματος, χρησιμοποιούν λιγότερο το Messenger, συγκριτικά με τις ενδιάμεσες ηλιακές ομάδες.

Τα υψηλότερα ποσοστά χρήσης της εφαρμογής παρατηρούνται στις ηλικίες 25-34 ετών, όπου φτάνουν μέχρι 26% για άντρες και γυναίκες μαζί.

Η διάφορα στη χρήση της εφαρμογής ανά φύλο κυμαίνεται συνολικά στο 4,8%.

Δες κι αυτά: Facebook Messenger: 13 κόλπα που μάλλον δε γνώριζες!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486